Els Serveis Socials d’Atenció Primària: Autocures destinades als treballadors dels equips.

INFORMACIÓ
BÀSICA

5 hores.

26 d’abril. Presencial. València. 50 places.

27 d’abril. Presencial. Vinaròs. 50 places.

28 d’abril. Presencial. Alacant. 50 places.

PROFESSORAT

Anna Fortea, Va estudiar Dret en la Universitat de València i Psicologia en la UOC. Presidenta en International Neurocoaching Association (INA). Directora en Coaching Connection.es (revista digital especialitzada en Coaching). Sòcia Fundadora en Co&Co (Coaching&Consulting). Formadora en Cambra de Comerç de València, Universitat de València, Universitat d’Alacant, Universitat de Lleida, Universitat Catòlica de València, UNED i «The European Law Students’ Associacion» (ELSA) en formacions internacionals en col·laboració amb UNESCO, UNICEF i NACIONS UNIDES. Directora de la Certificació Internacional en Neurocoaching impartida en la Universitat de València i la UAC de Miami. Directora de la Certificació Internacional en Neurocoaching per a la «European Law Students’ Association» de la Universitat de València.

DESCRIPCIÓ
DEL CURS

Fortalesa emocional amb LEGO
Hem viscut amb les emocions a flor de pell des de fa dos anys, ara és moment de comprendre i gestionar com ens sentim, com ens afecta en el nostre lloc de treball i gestionar-lo, tant interna com externament.

Apoderament amb HAKA
L’HAKA és força i unitat Ens permet sentir la potència de l’equip treballant units darrere d’un objectiu. Experimentar la importància d’allò que cadascú aporta per a aconseguir aquest objectiu comú. L’activitat realça la implicació i ens permet traspassar límits que moltes vegades cadascú de nosaltres ens imposem També ens convida a descobrir el nostre potencial quan hem d’interpretar un rol o un paper determinat. A més reforça la comunicació i ens convida a conéixer-nos fora del nostre espai de treball. Aprofitem el poder històric de l’Haka per a proporcionar una experiència increïble en la formació d’equips, energitzant i entretinguda L’HAKA Team building és una experiència emocional compartida que serà recordada per molt de temps.

OBJECTIUS
GENERALS

Gestió Emocional en el lloc de treball.

Detectar les emocions dels nostres usuaris/àries per a poder ajudar-los millor.

Sentir-nos més realitzats/des en el lloc de treball.

Millorar el Clima Laboral.

Aconseguir un millor acompliment professional.

CONTINGUTS.
UNITATS
DIDÀCTIQUES

La Intel·ligència Emocional: Nous camins per a explorar.

  • Per a què em serveix en el meu entorn professional?
  • Entendre i Transformar la meua estructura emocional.
  • Reconéixer la teua fortalesa emocional i despertar la teua força interior.
  • Escoltar-te a tu mateix i sentir les teues emocions per a identificar-les a nivell corporal.
  • Aprendre a fluir fent un viatge des del teu passat cap al futur.
  • Autoregulació emocional.
  • L’impuls que ens porta a millorar: Automotivació.
  • Ser conscient que eres responsable de la teua felicitat, plenitud i benestar.
  • Comprendre com els teus pensaments influeixen en les teues emocions i per tant en les teues decisions.

Reconéixer i satisfer les necessitats dels altres.

  • Aprendre a reconéixer emocions en els altres.
  • L’art de posar-me en el teu lloc (empatia).
  • Interactuar adequadament amb la gent que ens envolta. L’art de connectar amb els altres.

Pla d’Acció Individual